Foto Slenderbanken.jpg
foto slenderbanken.jpg

SLENDEREN

Beweging en conditie opbouw aangepast aan jouw behoeften

foto slenderbanken.jpg
Slenderen is ontspannen trainen en voor iedereen geschikt!

Slenderen is een bijzonder en eenvoudig trainingsprogramma om op ontspannen wijze zowel de spieren als de gewrichten soepel te maken en te houden. Om de week krijgt u nieuwe oefeningen om ieder gebied van het lichaam te trainen. Tevens beschikken wij over aangepaste programma's voor mensen met reuma, fybromyalgie, MS en andere lichamelijke klachten. 

Door middel van bewegingsbanken wordt steeds een ander gedeelte van uw lichaam geactiveerd. De beweging stimuleert de bloedsomloop en vergroot de zuurstof toevoer. 
De totale behandeling duurt een uur, 10 minuten per bewegingsbank.

Slenderen kan u helpen bij uiteenlopende lichamelijke ongemakken, het mooie van deze banken is dat ook mensen met medische klachten tóch kunnen sporten. Het programma wisselt om de week en kan aangepast worden naar uw wensen en behoeftes. Zo kunnen we de knieën, heupgewrichten of nek ontlasten en ons focussen op de gebieden die wel 'getraind' kunnen worden. De motoren in de bank helpen mee om bewegingen soepel uit te oefenen, hierdoor kan de training laag, middel of intensief worden uitgevoerd. Wij nemen persoonlijk uw medische klachten en/ of wensen met u door en zullen de oefeningen met u begeleiden.

Slenderen en afvallen:
Slenderen is ook een extra hulp bij diegenen die proberen af te vallen, in combinatie met drinken van voldoende water en gezonde voeding.
U zult centimeters kwijtraken doordat iedere bank een ander gebied training en tevens wordt uw huid strakker en uw gewrichten zullen soepeler worden.

Voor wie is slenderen geschikt:
Voor iedereen vanaf 16 jaar, zowel mannen als vrouwen en vooral voor diegenen die:
• Om medische redenen niet kunnen of mogen sporten;
• Niet van sport houden, maar toch willen bewegen;
• De spieren en gewrichten willen versoepelen en versterken;
• Lichamelijke klachten, zoals reuma, rugklachten of artritis, maar toch soepel willen blijven;
• Op een eenvoudige manier aan lichaamsbeweging willen doen;
• Eens lekker willen ontspannen;
• Een maatje minder willen en de huid en spieren niet willen laten verslappen;
• Pas bevallen zijn.

Nieuwsgierig geworden? Plan dan nu bij ons een afspraak in voor een gratis proefles of adviesgesprek.